donderdag, augustus 12, 2004

Regen

Niet op de fiets, want er werd regen voorspelt ( en dat hebben we gekregen) en ik heb een grote hekel aan het fietsen in een regenpak en Benthe heeft nog geen regenpak.

Benthe houdt niet zo van stukjes in het eten (ik vind het een beetje zielig om te zien dat Benthe kokhalst als er ook maar iets een stukje in het eten zit), maar we blijven het proberen. Na het potje met groenten en kip, geef ik Benthe wat bosvruchtenprut met stukjes. De grote stukjes spuugt Benthe meteen weer uit, maar volgens mij sabbelt zo ook wel wat op kleinere stukjes en slikt ze het ook door. Misschien is "zelf eten" wel interessant en nodigt dat uit om toch wat met die stukjes te doen. Benthe kreeg van mij dus een eigen schaaltje met wat "prut" erin. Zelf eten blijkt inderdaad interessant, maar mevrouw schept wel om de grote stukken heen. We blijven het proberen.....

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails