vrijdag, augustus 13, 2004

Niet slapen...

Zit achter de laptop en het is 3:23 uur. Conclusie: ik kan niet slapen. Heb net maar even de mail beantwoord en een beetje gesurfd over het www. Niemand hoeft mij vanochtend vroeg bezorgd te bellen. Er is niets aan de hand, niets om over te piekeren, kan alleen de slaap niet vatten en dan kan ik maar beter even uit bed gaan.

Iedere dag krijgen wij vanuit Lieren de NUL ( de digitale krant uit Lieren waarvan de afkorting staat voor "Nieuws uit Lieren" (NUL). Deze krant wordt elke dag, maar vooral 's nachts of heel laat in de avond verzonden door Rob Scheepmaker en in de NUL van 11 augustus lazen wij dat zijn vrouw Ria, tevens correctrice op de NUL-redactie haar verjaardag vierde. Inmiddels heb ik de redactie van de NUL een mailtje gestuurd met onze felicitaties, maar ik zal ook in ons weblog een foto plaatsen van de jarige Ria.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails