vrijdag, augustus 27, 2004

Body-warmer

Gisteravond vergadering, dus nu pas tijd om even een logje te plaatsen. Gisteren eerst Benthe naar Beekbergen gebracht, terug naar Apeldoorn naar het station. Vreselijk omslachtig om daar op de P&R-parkeerplaats te parkeren. Kan alleen nog met een credit-card ( die had ik niet bij mij) of met een chip-knip ( die had ik niet opgeladen) en je moet al bij de ingang van de parkeerplaats deze pasjes er in doen. Dus weer in de achteruit en aan de Wormenseweg een gratis parkeerplaatsje gevonden. Snel naar het station lopen, kaartje kopen en in de trein. Klein eindje maar naar Deventer. In Deventer moest ik bij de GG&GD Stedendriehoek zijn voor de presentatie van een Zorgwijzer op internet. Een internetsite waar je dus alles m.b.t. zorg en welzijn kunt vinden ( voor professionals en clienten). http://www.zorgwijzerachterhoek.nl Het zag er allemaal erg goed uit, de lay-out en het kleurgebruik vond ik wat magertjes ( maar daar waren ze zelf ook al achter) en daar zou nog wat aan gedaan worden. Inhoudelijk vind ik de site erg goed. Je kunt er veel vinden en het medium internet zorgt er voor dat er snel geupdated kan worden, dat is toch anders met een boekje of folders en je hebt alles in de regio overzichtelijk bij elkaar. Dit is een initiatief van GG&GD Achterhoek en de Stedendriehoek gaat zich daar nu bij aansluiten.
Ook Arcuris heeft sinds gisteren een vernieuwde site in de lucht: www.arcuris.nl

Tegen 12:30 was ik weer terug op het werk. 's middags veel getelefoneerd en om 16:45 Benthe opgehaald. Snel even boodschapjes gedaan op de Eglantier ( een potje appelstroop en jam voor thuis, want de andere zijn meegegaan naar het KDV).
Bij Zeeman een body-warmer voor Benthe gekocht en Winnie de Pooh- en Knorretje sokken en thuisgekomen gezellig met Benthe gegeten. 's Avonds ik dus naar een vergadering. Opa kwam nog even de routekaarten terugbrengen en Jan is begonnen met het bevestigen van de traphekjes.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails