zondag, oktober 03, 2010

Nog eventjes weer dat Holtkamper gevoel


2 opmerkingen:

Anoniem zei

I am doing research for my university paper, thanks for your brilliant points, now I am acting on a sudden impulse.

- Laura

kramam zei

Hoi Susan,

Wat leuk dat jouw boom de kerstkaart gaat sieren! Niet alle foto's doen het goed op een kaart of aan de muur. De bomen die ik had uitgezocht waren redelijk maar niet helemaal wat je zou willen zien op een kerstkaart denk ik, dus dat kan ik me goed voorstellen. De spiegelboom heb ik zelf nog aan de muur gehad en op een kaart geplakt. Het is alleen wel een bewerking en daardoor onnatuurlijk. Je moet er van houden en dat doet niet iedereen. Het beeld vind ik wel mooi - het idee dat je door een poort een nieuwe wereld in gaat.
Ben wel benieuwd naar jouw bomenfoto!
Problemen met blogger heb ik ook vaak. Dus ik zal deze reactie maar even kopiëren voor ik hem verstuur... Vaak kan ik niet meteen bij het dashboard komen, dan geeft hij een paar keer een foutmelding. Misschien hebben ze aan de site gewerkt de laatste weken?

Hartelijke groet,
Anita

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails