vrijdag, oktober 01, 2010

Kabouterplankjes




3 opmerkingen:

kramam zei

Dat zijn spannende torens. Die eerste vooral, met de toren van Pisa. Vroeger had ik lego. Dat vond ik ook altijd geweldig speelgoed.

En zo krijg ik ook een idee van jullie huis en tuin. In mijn herinnering veel kleiner, maar dat was natuurlijk nog op het andere adres. Ziet er erg gezellig uit!

Groetjes en fijn weekend!
Anita

kramam zei

Hoi Susan,

Ik ben op zoek geweest naar winterbomen. De opbrengst is zozo voor een kerstkaart. Kijk maar even of er wat bij zit. Ze staan in een map van picasa:

http://picasaweb.google.nl/kramam44/Bomen#

Mijn mailadres is kramam@planet.nl
Als je een origineel bestand wilt of je kunt dit niet bekijken, stuur dan even een mailtje dan kan ik je de foto's (verkleind) per mail sturen.

Ben nog wel even in het bos geweest vanmiddag. Om 2 uur kwam ineens de zon tevoorschijn. Het stereoplaatjes maken is een groot succes en erg verslavend. Ik heb weer uitgebreid op de knieen gelegen voor een paar mooie paddestoeltjes. Voorbijgangers of niet :-)

En ik zal nu maar op tijd gaan slapen, anders kom ik morgen mijn bed niet uit. Het beloofd een geweldige dag te worden. Nu alleen nog bedenken waar ik dan heen zal gaan (Hortus denk ik maar).

Groetjes,
Anita

kramam zei

Hoi Susan,

Ik was er al bang voor....
Je mailbox is vol! Vol met bomen.
Dus, als je weer ruimte heb kan ik je nog wat sturen. Of laat even weten welke je wilt hebben. Dan stuur ik je alleen die.
Kan ze ook een pietsje verkleinen.

Groetjes, Anita

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails