maandag, oktober 18, 2010

Keep Calm-o-matic poster generation

Al eerder blogde ik over de "Keep Calm and Carry On -poster" en de geschiedenis ervan. Ben nog steeds op zoek naar een "betaalbare poster", maar tijdens onze vakantie in Engeland vond ik in ieder geval al een "Keep Calm And Carry On-magneet". De mokken waren helaas op...
Hilde tipte mij nu over een site waar je zelf je eigen Keep Calm And Carry On poster kunt maken. Meteen geprobeerd en dit is het resultaat. Heb jij ook een leuke tekst?
Via deze site kun je ook items bestellen met jouw eigen tekst in Carry-On-style. Heb mij nog even kunnen beheersen, maar ik heb nu mijn adresje. Die poster en mok komen er wel.


Keep Calm-o-matic poster generation

1 opmerking:

kramam zei

Hoi hoi, heb al even op de keep-calm site gekeken en zit nu te broeden op een leuke tekst. vind de jouwe wel heel vrolijk.
En die tip over de winterjas zal ik ter harte nemen. Wat ik in ieder geval kan doen is via de website uitzoeken wat ik wil hebben. Het is tegenwoordig net of er niet genoeg uren in de dag zitten en dan moet je kiezen.. en ik vind het inderdaad zonde om op zaterdag de stad in te gaan. Donderdagavond even snel, dat doe ik liever.
Groetjes!

Keep calm and enjoy... every minute
(maar dat allitereert niet)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails