zondag, september 26, 2010

Paddestoelen



3 opmerkingen:

kramam zei

Vooral de vliegenzwam vind ik erg mooi. Ik zal even een Zoom-commentaar doen: mooie compo en dof!
En ga je nu ook nog even de namen van die andere twee opzoeken?
Groetjes, Anita

kramam zei

Hoi Susan,

Dof is Depth of Focus, scherptediepte dus. Bij een van mijn eerste foto's op Zoom schreef iemand: 'mooie dof!'. De achtergrond was mooi egaal en dus dof.. dus ik heb een hele tijd gedacht dat het dat ook betekende.
In jouw foto is een deel van de hoed scherp en de achtergrond mooi vaag. En de voorkant van de paddestoel is mooi scherp zodat je de plaatjes kunt zien. Een fijne plaat om naar te kijken.

Liefs!
Anita

kramam zei

Hoi Susan,

Wat gezellig zo'n lange reactie! Ik vind het ook gezellig zo. Het stimuleert erg om foto's te plaatsen. En ik fotografeer me nu ook weer helemaal suf... :-)
Vanochtend had ik graag vrij gehad. Wat was het prachtig! Hier hing nog nevel boven de weilanden en de zon stond laag. Dus prachtige strepen tussen de bomen door. Ik had mijn camera niet mee (die moet ik gewoon in de tas hebben!). Dus helaas, een foto maken ging niet.
Ik zal op zoek naar een bomenfoto. Een echte winterboom heb ik denk ik niet. Maar ik zal eens kijken. Zou wel heel erg leuk zijn. Als ik iets heb mag je het wel gebruiken. Zou ik heel erg leuk vinden! Ik ga mijn bomenfoto's eens bij langs.


Vandaag geen blogje. Ik ga straks volleyballen en moet nog even rustig eten. Zodra ik tegenwoordig thuiskom gaat de computer aan en ben ik met m'n foto's bezig. Dan vergeet ik de tijd. Heerlijk zo'n bezigheid waar je helemaal in op kunt gaan.
Liefs,
Anita

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails