donderdag, september 23, 2010

Berichtje terug uit Arhus

Vorige week stuurde ik een kaartje via postcrossing naar Judith in Arhus, vandaag ontving ik het volgende berichtje van Judith terug...

"Hey Susan,
it's funny that you were in Aarhus this year! The Marselisborg forest is my jogging route. I'm never in Aarhus during the viking-festival, because it's our summer holidays at that time. But maybe see you here another time. Christmas time is also nice in the Gamle By, for example.....
Have a good time
Judith"


De kaart bereikte Judith na een reis van 518 km in 6 dagen.
Ik blijf het leuk vinden dat postcrossing!

1 opmerking:

kramam zei

Hoi Susan,
Ik dacht dat ik je al een hint had gegeven, maar nu herinner ik me dat blogger een probleempje had. En ik dacht... het zal er wel staan.. maar niet dus!
De tandenstokers en de garde waren goed. De middelste foto.... ik mag hopen dat je het in huis hebt. Ik heb het vandaag nog laten rollen. En als je wordt gerold, dan heb je een probleem!
Nu hoef je alleen nog maar te bedenken welke het is
Groetjes, Anita

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails