maandag, februari 02, 2009

......snoeiafval.......

Afgelopen week werden bij ons op Het Hoogeland de knotwilgen rondom het kantoor waar ook mijn werkkamer is, gesnoeid. Op een idee gebracht door Liselotte vroeg ik aan de "knotter" of ik een paar wilgentenen mee mocht nemen. "Tuurlijk" was het antwoord, ik leg wel een bosje in je kamer". Aan het eind van die werkdag liep ik dan ook met armen vol wilgentenen naar de auto en ik moest nog flink proppen om alles achter in de auto te krijgen. Ze hebben nu een paar dagen liggen drogen in de schuur en zaterdag heb ik er samen met een bos Ranonkels die Jan voor mij meenam een vaas mee vol gezet. Staat mooi, maar denk dat de Ranonkels het volgende weekend niet halen, wie weet worden het dan wel kunst-....... Heb nog wat wilgentakken over, een nieuw idee heb ik al in mijn hoofd. Nu nog de uitwerking.....



Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails