zondag, februari 15, 2009

Floeps.... tand weg.....

Vrijdagmiddag kwamen Maartje, Teun en Flip de Beer gezellig bij ons spelen. Teun had mij al laten zien dat hij een wiebeltand had. Van de week kocht ik pakken popcorn, maar Benthe en Brecht vonden het niet lekker. Maartje en Teun gelukkig wel, dus maakte ik voor Maartje een bak zoete popcorn en voor Teun de zoute. Toen ik vervolgens even naar het toilet was en Teun samen met Flip lekker van de popcorn zat te smullen gebeurde het: de wiebeltand ging los en verdween samen met de popcorn in Teun's buik. Ben benieuwd of Teun de tand nog "ergens" terug heeft gevonden. Het is in ieder geval een mooi verhaal voor in het dagboek van Flip de Beer.





Even goed kijken, maar hier is Teun's grote-wiebel-voortand nog te zien tussen alle popcorn ( deed Teun even op mijn verzoek voor de foto hoor, dat doe ie anders niet hoor).

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails