donderdag, juli 29, 2004

2 x in bad

Opa kwamen we al vroeg tegen op weg naar het werk, toeteren en even zwaaien.
Rick en Floor waren al op het KDV en werden door Benthe begroet met een kusje, daarna gezellig samen spelen.

Benthe mocht vanmiddag met Rick en Floor buiten in het badje. Beiden uitgeslapen zou Mariska eerst Benthe "zwemklaar" maken en daarna Rick. Mariska had Benthe al de luier afgedaan en even in haar "zwemromper" in de box gezet. Toen Rick zo ver was, had Benthe inmiddels een plasje gedaan, zonder de bescherming van de luier. Romper dus klets nat en de box ook....
Thuisgekomen Benthe opnieuw in bad gestopt, want van al dat kruipen over de tegels wordt ons meisje er niet schoner op. Benthe vond het trouwens niet zo leuk dat de andere kindjes aan het spetteren waren in het water, maar thuis wil Benthe ook wel eens onder water kijken!

Ik ben ook aan het scoubidou-en. Gisteravond met een boekje op schoot aan het prutsen geweest, maar het wilde niet echt lukken. Vanmorgen heb ik het mij even laten voordoen door de activiteitenbegeleidster van het Huuksien (dagbehandeling) en nu heb ik de slag te pakken.
Na de verontrustende berichten en het geruststellende nieuws in het Jeugd Journaal durf ik er toch wel mee verder te gaan. Ik zal mij inhouden en niet op de touwtjes sabbelen.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails