donderdag, januari 20, 2011

Kitty Kilian-Weekly Portrait

Kitty Kilian, heeft een bijzonder en super leuk project bedacht. Een jaar lang maakt zij iedere week een portret en op haar weblog http://www.weeklyportrait.blogspot.com/ kun je haar project volgen en de portretten bewonderen. Ik was erg enthousiast over het project op zich en het portret van Mees in het bijzonder en nadat ik op de site las dat Kitty nog op zoek was naar inspiratie voor andere portretjes, heb ik mijn stoute schoenen aangetrokken en Kitty gemaild of zij misschien ook een portret van Benthe zou willen maken. Kitty reageerde enthousiast en het volgende portretje op het weblog wordt die van Benthe. Super spannend dus. Ben jij ook benieuwd naar dit project kijk dan eens op de site van Kitty http://www.weeklyportrait.blogspot.com/ .
Vanaf vandaag tot 29 januari kun je dan ook nog eens meedoen met de give-away!

2 opmerkingen:

Kitty Kilian zei

Ha! Leuk zeg! En wat een boel mooie foto's hier..

kramam zei

Hoi Susan,

Die trilzwam is waarschijnlijk de klontjestrilzwam. Een 'vies' ding, maar minder vies als je weet dat het een paddenstoel is.

En nu ga ik even op de site van Kitty kijken, want Benthe is erg fotogeniek. Er is een reclame waarin een meisje voorbij komt dat sprekend op Benthe lijkt. Ben even vergeten welke dat was.

Groetjes,
Anita

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails