dinsdag, januari 25, 2011

Benthe by Kitty Killian

Vorige week blogde ik over het "iedere- week- een- portret- project" van Kitty Killian en haar supergave give-away ( je kunt nog steeds mee doen tot 29.1.11)


En tatatatata.....deze weeks " iedere week een portret-project" portret is van Benthe. Gaaf hé!




Kitty heeft op haar weblog een leuk blogje geplaatst bij het portret van Benthe en het verhaal erachter. Heel bijzonder om onze Benthe zo terug te zien. En zie je het niet meteen, dat had ik ook ( lees maar eens mijn reactie onder het blogje van Kitty). Goed kijken dus!


http://weeklyportrait.blogspot.com/2011/01/10-benthe.html


En Kitty , echt heel erg bedankt. Natuurlijk voor het mooie portret, maar ook omdat je zo'n leuk project hebt bedacht en anderen daarvan gewoon spontaan laat meegenieten. Ik ga vaker mijn stoute schoenen aantrekken, het levert namelijk leuke verrassingen op!

2 opmerkingen:

Hilde's huis en tuin zei

Pfff.. ik moest wel héél goed kijken hoor. Maar ik heb d'r gevonden. Knap gedaan...

Hilde's huis en tuin zei

Gisteren, later op de dag, toen ik nog eens goed keek zag ik pas waar Benthe te zien is. Maar ik had haar ook al op een ander plekje op de foto gezien. Ik zie haar dus eigenlijk 2 keer. Zien jullie dat ook?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails