zaterdag, november 21, 2009

Huisje

Al weken was ik op zoek naar een huisje waar je een waxinelichtje in kunt branden. In scandinavische webwinkels zag ik ze wel ,maar bestellen durfde ik nog niet goed aan ( toch een keer gewoon proberen, want ze hebben er erg veel leuks). Bij Brocaatje zag ik ze wel op een plaatje, maar helaas waren ze in haar webwinkel al uitverkocht en kreeg ik een mailtje dat ze ook niet meer te bestellen waren bij de groothandel. Helaas.
Zaterdagmorgenvroeg heel vroeg vond ik er op internet toch nog één, omdat hij wel aardig aan de prijs was, besloot ik de dag even af te wachten. Wie weet liep ik er in Utrecht tegenaan. En ja hoor, bij Dille en Kamille vond ik mijn huisje. En voor heel veel minder centjes. Helemaal goed!


Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails