maandag, november 02, 2009

Blijmakertjes

Een paar weken geleden vond ik op een soort Nederlandse Etsy de Baboeshka's op de foto. Ze zijn van Blijalsmij en ze heetten Blijmakertjes, je kunt er namelijk iemand blij mee maken, daarom zit er aan de achterkant ook een zakje waarin je een lief kaartje kunt doen. Bij mijn te volgen blogs staat het weblog van Blijalsmij en via via kun je doorlinken naar de webshop. Omdat Blijalsmij in de tijd van mijn bestelling op vakantie zou gaan, kreeg ik een mailtje dat mijn pakketje 26 oktober aan mij zou worden verzonden. Afgelopen vrijdag viel het pakketje op de deurmat en heel lief zat er nog een extra cadeautje bij voor het geduld. Ook zo'n Blijmakertje hebben? Kijk dan in de webshop van Blijalsmij.






Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails