zaterdag, februari 02, 2008

Kringloop

Al een tijdje liep ik met het plan om eens rond te kijken bij de kringloopwinkel hier vlak bij. Gistermiddag kwam het ervan. Ik vond het druk bij de kringloop, snel liep ik langs de schappen met mokken, borden en de rekken met kleding: daarvan hebben we zelf nog dozenvol op de zolder staan. Bij het speelgoed kwam ik leuke dingen voor weinig geld tegen. Bijvoorbeeld een doos racingdominosteentjes ( net zo één als waarmee ik zelf eindeloos gespeeld heb) voor €1,50. Mijn oog viel ook op een houten poppenhuis: heel eenvoudig, maar in goede staat, compleet met meubeltjes. Ik heb er een poosje om heen gelopen en bedacht wat ik er mee kon doen. Brecht vond het poppenhuis van opa Timmerman door René weer opgeknapt ook leuk, dus deze zou bij ons thuis ook wel in goede aarde vallen. Ik heb hem gekocht voor €7,50. Meteen bij de GAMMA leuke kleurtjes verf gekocht en vandaag ben ik aan de opknapklus begonnen. Benthe zag wel een uitdaging in het verven van de meubeltjes en heeft dat netjes gedaan. De verfklus is nog niet helemaal af, de witte verf moet nog even drogen en dan kunnen de vloeren blauw geverfd worden en is het poppenhuis voorzien van vrolijke kleuren die prima passen op Brecht's kamertje.
En toen ik vanavond het brandmerkje onder op het poppenhuis eens goed bekeek, zag ik pas dat het poppenhuis van de Koestal komt: het is dus ook nog eens een echt eerlijk Apeldoorns product... En dat allemaal bij de Kringloop!




Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails