zondag, februari 03, 2008

De Maten in Geuren en Kleuren

Een paar weken geleden werd ik gebeld of ik mee wilde helpen op 3/2/8 in de 3Ranken tijdens "de Maten in Geuren en Kleuren". Vandaag om 13:30 uur meldde ik mij in de bar waar ik was ingedeeld bij "de barploeg". Hoewel de middag wat langzaam op gang kwam, werd het al snel een gezellige boel met leuke muziek. Samen met Benthe en Jan ben ik nog even wezen kijken bij de verhalenvertelster. Oma luisterde in de hal samen met Brecht naar de muziek van Anka's Room. Er was van alles te zien en het doel van deze middag : de ontmoeting tussen de verschillende nationaliteiten die wonen in de Maten kwam deze middag naar mijn mening meer uit de verf dan de voorgaande jaren. De middag werd na een modeshow waarin de verschillende nationaliteiten hun klederdracht toonden, afgesloten met een soepenbuffet. Verschillende groepen hadden een soep uit het land van herkomst gekookt. Ik koos voor de "koftasoep",wel van over de grens, maar toch een beetje vertrouwd ( griekse balletjes gehakt in tomatensoepsaus, heerlijk met turks brood en schapenkaas).



Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails