vrijdag, oktober 08, 2004

Blij met m'n nieuwe brilletje

De glazen voor mijn nieuwe brilletje waren vandaag binnengekomen en Eugene was mijn brilletje net aan het oppoetsen toen ik vanmiddag belde om te horen of "hij" al klaar was. Jan doet op vrijdagavond altijd de boodschappen bij Dirk van de Broek en zo konden we het combineren met het ophalen van mijn brilletje.
Mascha zat in een stoel en had vandaag een zware dag gehad en kon nog maar moeilijk omhoog komen. Nog 5 weken tot de uitgerekende datum, maar Mascha wil zo lang mogelijk blijven werken.
Ik ben erg blij met m'n nieuwe brilltje, gelukkig vond Jan hem ook erg mooi ( ik heb hem in mijn eentje ,nou ja, samen met Benthe uitgezocht).
Ik moet nog wel even wennen aan de nieuwe glazen, een andere sterkte en cilinder. Volgens Mascha zal het morgevroeg al beter gaan, omdat ik nu de hele dag met mijn "oude" bril opgelopen heb en mijn ogen daar nu naar "staan".
In mijn oude bril komt nu ook nog een nieuw linker glas en die wordt dan aan huis bezorgd door Mascha en Eugene (service hé van "van Wamelen optiek" ( Mascha en Eugene wonen een straat verder).

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails