dinsdag, juni 29, 2004

Lekker spelen

Op het kinderdagverblijf waren vandaag Indra, Dani, Denise (zusje van Dani) en natuurlijk onze Benthe. Mariska was vandaag de juf. Benthe was vanmorgen al lekker aan het spelen met Indra en Mariska toen ik naar het werk ging. Dani en Indra waren erg blij dat Benthe terug was van vakantie en hadden de afgelopen 3 weken maar niet kunnen begrijpen waarom Benthe er niet was. Toen Benthe vandaag lag te slapen vroeg Dani al bezorgd waar Benthe was en had hij aan Mariska gevraagd of hij bij Benthe mocht kijken en haar wakker mocht maken. Dat mocht natuurlijk niet, maar wel lief hé. Volgens Mariska heeft Benthe vandaag langs de stoelen om de tafel "gelopen". De eerste stapjes zijn gezet!
Jan is vanmorgen naar het werk gegaan, maar voelde zich al niet lekker. Tussen de middag heeft Jan naar UPS gebeld of hij kon worden afgelost. De koerier moest uit Hilversum komen en dat duurde natuurlijk even. Toen Benthe en ik thuis kwamen lag Jan ziek in bed. Na het eten ben ik met Benthe nog een eindje gaan fietsen (door het park langs het kanaal). In het park sprong ons nog een konijntje voor de wielen. Het konijntje wist niet goed welke kant hij zou kiezen en Benthe zat zo wat achterste voren op de fiets om het konijntje te volgen.
Om 19:00 uur heb ik Benthe de fles gegeven en heeft ze samen met mij even "Oppassen" gekeken. Om 19:30 uur lag Benthe tevreden in haar bedje te slapen.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails