zaterdag, augustus 28, 2010

In de kerk

Ook dit jaar was er weer een viering in de kerk bij de start van het nieuwe schooljaar op de Schakel.
Afgelopen week hadden Benthe en Brecht in de klas al flink geoefend met zingen én stil zitten, want dat hoort zo in de kerk! Benthe vond dat wat moeilijker dan Brecht, die zat mooi stil en luisterde goed naar pastor Jaap Scholten en zong lekker mee. Benthe hoorde waarschijnlijk ook wel alles, maar zat ondertussen ook heel zachtjes met haar vriendjes te kletsen en grapjes te maken, misschien ook wel juist omdat het eigenlijk niet van de meester mocht, maar die helaas voor Benthe wel heel dichtbij zat en Benthe af en toe even diep in de ogen keek. Zenuwachtig werd Benthe er in ieder geval niet van, want het voorlezen van het door Benthe zelfgemaakte gedichtje ging hartstikke goed.

Een mooi moment......

Toen ik te horen kreeg dat ik naar groep 4 mocht

Op School

Ik was heel erg blij

Ik wist niet wat ik hoorde

Te gek

Toen ik te horen kreeg dat ik naar groep 4 mocht

Op School


Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails