maandag, augustus 27, 2007




Iedere avond was er om 19:30 uur theater met in de hoofdrol Aart Schroefdraad en echt de tranen stroomden over mijn wangen en gelukkig was ik niet de enige ouder die het heel leuk vond.
Tijdens 1 van de voorstellingen werden er 2 ouders naar voren gevraagd om mee te spelen.
Het waren Jan uit Katwijk ( hij kreeg de opdracht om een dartelend hertje te spelen) en Fenna ( zij mocht een mager speenvarken uitbeelden). Later in de week testte Benthe haar fotografisch geheugen en was niet te verlegen om Jan en Fenna nog even te vragen:"U bent toch het dartelend hertje/mager speenvarken?". Benthe had gelijk en ik zat er naast: mijn dartelend hertje bleek niet Jan uit Katwijk, maar Koerd uit Bleijswijk te zijn: ik zat er overigens niet ver naast hoor: op de camping waren ze buren en ze leken ook nog best veel op elkaar.
Jan uit Katwijk was het overigens op een gegeven moment wel zat vertelde hij: "Als ik elke keer als mij wordt gevraagd of ik het dartelende hertje was geld zou krijgen dan zou ik......".
Blijft staan dat het op Benthe, maar zo te horen ook op andere kindjes wel indruk heeft gemaakt dat toneelspel.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails